17. 8. 2020
17. 8. 2020
AKTUALIZOVÁNO Pro internetové obchody s vlastním doručováním je důležité, aby dokázaly zajistit rozvoz v co nejširší oblasti. Také online supermarket Košík.cz...
Většina zákazníků v Česku má pozitivní zkušenosti s on-line nákupy během koronavirové krize a plánuje v nich pokračovat nadále. Zjištění...
On-line debata Internetoví obchodníci se v době koronavirové krize vyrovnali s razantním nárůstem objednávek, jaký byl dosud obvyklý jen v období předvánočních...
16. 4. 2020
16. 4. 2020
Online obchod s nábytkem Bonami je dalším e-shopem, který spustil vlastní přepravu zboží až k zákazníkům. Provozuje ji ve spolupráci se...
11. 3. 2020
11. 3. 2020
Na zvýšenou poptávku jsou tuzemské obchody s potravinami připravené. V souvislosti s novými vládními opatřeními, zejména uzavřením škol, ji ale...
11. 3. 2020
11. 3. 2020
Výpadky v zásobování kvůli šířícímu se novému typu koronaviru by mohly české obchodníky plošně postihnout možná už v letošním druhém čtvrtletí....
13. 2. 2020
13. 2. 2020
Česká pošta chce zvýšit počet doručovaných balíků z loňských 44 milionů na 60 milionů v roce 2022. Rozšíří proto v letošním roce svou službu...
3. 2. 2020
3. 2. 2020
E-shop Alza.cz se dále zaměřuje na zrychlení doručování zboží. Ve svých 51 kamenných pobočkách v Česku a na Slovensku proto rozšířila skladovací...
29. 1. 2020
29. 1. 2020
Kurýři doručovali před loňskými Vánoci balíky z online obchodů průměrně za 2,23 dne, zatímco v roce 2018 to bylo 2,5 dne. „Při celkovém...
12. 12. 2019
12. 12. 2019
Infografika Zatímco v loňském roce řada e-shopů i balíkových firem zažívala v předvánočním období kvůli nedostatku pracovních sil značné problémy, letos je...