Nově spuštěný portál Alza Marketplace spojil programy prodeje pro dodavatele Alza Dropshipment a Alza Partner. Partneři tak mohou spravovat portfolio nabízeného zboží i poukazů na jednom místě. E-shop tak dále otevírá svou online platformu českému trhu.

Alza.cz začala svůj program partnerského prodeje významně rozvíjet na konci roku 2019. S nástupem covidové krize a zavíráním kamenných provozoven se jeho prostřednictvím rozhodla pomoci postiženým firmám a s využitím automatizace urychlila proces napojování partnerů i zalistování jejich zboží na e-shop. 

Za loňský rok a začátek letošního se připojilo přes dvě stě nových partnerů Alzy, kteří v současnosti nabízejí přes 300 tisíc položek zboží. Alza uvedla, že obrat z této formy prodeje vzrostl loni o 300 procent a podobné tempo růstu drží i letos.

„Rozvoj Marketplace je jednou z cest, díky nimž můžeme zákazníkům nabízet širší nabídku zboží ze stále více kategorií, jako je alkohol, nábytek nebo módní zboží,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz. „Velká prodejní tržiště, díky kterým zapojení dodavatelé získají zázemí, zkušenosti a stabilitu velkých e-shopů, tedy i další odbytový kanál a zdroj příjmu, jsou světovým trendem v oblasti e-commerce a způsob prodeje.“

Související