Češi utratili loni na internetu 196 miliard korun, tedy o 26,5 procenta více než v předchozím roce. Vyplývá to z informací srovnávače cen Heureka.cz a Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Pandemie koronaviru změnila chování českých zákazníků v on-line prostoru − od dočasného přechodu na bezkontaktní platby po inklinaci důvěřovat při nákupu spíše větším a důvěryhodným e-shopům.
"České e-commerce se meziročně dařilo už od počátku roku, meziročně rostla už v lednu i v únoru více, než jsme čekali. Efekt,hokejky', tedy strmý nárůst v porovnání s předchozím obdobím i loňským rokem, jsme zaznamenali v březnu a dubnu. Obdobná situace pak nastala s příchodem podzimu. Extrémní čísla byla v tomto období spojením lockdownu a vánoční, tedy nejsilnější, sezony," říká Tomáš Braverman, ředitel Heureka.cz.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách