V pátek 30. října společnost cargo-partner poprvé překročila hranici jedné miliardy korun eur v roční fakturaci. To společnost nasměrovalo na dobrou cestu k jejímu cíli v podobě tržeb ve výši dvou miliard eur do roku 2025. Ačkoli objem přepravy zaznamenal mírný pokles ve srovnání s předchozím rokem a navzdory celkově náročnému tržnímu prostředí, vychází společnost cargo-partner z roku 2020 úspěšně díky nouzovým řešením šitým na míru a flexibilním alternativám při dopravních omezeních v souvislosti s covidem-19.

Generální ředitel společnosti cargo-partner Stefan Krauter je potěšen pozitivními výsledky a pokračující trajektorií růstu společnosti: „Rok 2020 přinesl řadu nebývalých výzev pro globální ekonomiku a zejména pro odvětví logistiky. S hrdostí říkám, že společnost cargo-partner tyto výzvy zvládla, a to díky mimořádnému nasazení našich týmů po celém světě a naší schopnosti nabídnout našim zákazníkům rychlé a flexibilní alternativy pro vyřešení jejich dopravních výzev. Tyto výsledky ukazují, že jsme na správné cestě.“

Od začátku roku 2020 rozšířil poskytovatel mezinárodní přepravy a informační logistiky své portfolio služeb o několik novinek, aby vyhověl zvláštním výzvám svých zákazníků uprostřed dopravních omezení a omezení kapacity souvisejících s covidem-19. Od března nabízí společnost cargo-partner několik týdenních charterových letů z Číny a Hongkongu do Evropy, aby pomohla zákazníkům s velmi naléhavými zásilkami.

Pro méně časově kritické dopravní požadavky nabízí společnost služby železniční dopravy po celé „Železné hedvábné stezce“.
Společnost cargo-partner nedávno představila novou prémiovou službu Adria Priority Express přes přístavy Koper a Terst jako další rychlejší alternativu k námořní přepravě zásilek z Asie do Evropy.
Foto: Esther Horvath / cargo-partner

Pro méně časově kritické dopravní požadavky nabízí společnost služby železniční dopravy po celé „Železné hedvábné stezce“ s několika týdenními FCL (celokontejnerové zásilky) a LCL (kusové zásilky) odjezdy na západ a také týdenními FCL a LCL odjezdy na východ. Společnost cargo-partner nedávno představila novou prémiovou službu Adria Priority Express přes přístavy Koper a Terst jako další rychlejší alternativu k námořní přepravě zásilek z Asie do Evropy. Přepravní časy z hlavních přístavů Dálného východu do jadranských přístavů jsou v porovnání s přístavy v Severním moři v průměru o 5-8 dní rychlejší.

Stefan Krauter je přesvědčen, že vedle úspěšného přesměrování dopravních toků za účelem splnění požadavků zákazníků sehrála stejně důležitou roli i efektivní správa informačních toků: „Dalším rozhodujícím faktorem pro to, abychom z letošních výzev vyšli jako vítězové, je naše komplexní strategie digitalizace. To zahrnuje hlubokou integraci s obchodními procesy našich zákazníků a zefektivněnou komunikaci prostřednictvím platformy SPOT pro správu dodavatelského řetězce. Naše silné interní IT kompetence rovněž umožnily všem našim kancelářím po celém světě rychlý a efektivní přechod na práci z domova.“

Stefan Krauter, generální ředitel společnosti cargo-partner
Stefan Krauter, generální ředitel společnosti cargo-partner
Foto: Esther Horvath / cargo-partner

Společnost cargo-partner byla založena v roce 1983, v roce 2019 dosáhla obratu 821 milionů eur a na jejím úspěchu se podílelo 3150 zaměstnanců.

Související