Česká přepravní firma VCHD Cargo oznámila své plány pro další strategický rozvoj. Navzdory zpomalení ekonomiky schválila investiční plán, který počítá s udržením flotily nákladních vozidel v průměrném stáří tří let . V souladu s touto strategií pořídila během leletošního roku do konce října už 28 nákladních tažných vozidel a 13 přípojných vozidel.

Společnost přijala sedmiletý investiční plán pro obnovu vozového parku tak, aby maximální průměrné stáří všech vozidel nebylo vyšší než tři roky. Cílem je minimalizovat odstávku vozidel kvůli poruše či nutnosti servisních prací. V současné době čítá flotila v České republice a v Německu přes 160 nákladních tažných vozidel a 170 přípojných vozidel, do konce roku počítá společnost s pořízením ještě více než deseti dalších. Rozhodujícími dodavateli jsou v současné době značky Mercedes, Scania a Volvo. „Věříme, že moderní technika, vysoká kvalita údržby a zkušení profesionální řidiči přispějí k tomu, aby VCHD Cago byla i nadále vyhledávaným partnerem pro evropské zákazníky,“ říká Petr Kozel, předseda představenstva VCHD Cargo.

VCHD Cargo je česká přepravní firma s rodinným kapitálem, která na trhu funguje od roku 1997. Věnuje se silničním nákladním přepravám, specializuje se na linkové přepravy běžného zboží, ale i potravin a nebezpečných věcí. Spolehlivost jejího doručování letos  prošla hned několika zkouškami. „Letošní situace je složitá ve všech směrech. Pandemie xcovidu-19 ztěžuje práci nejen řidičům ve smyslu přísných hygienických nařízení, omezených vjezdů a vysokého rizika nákazy na cestách, ale i dispečerům a manažerům při operativním i strategickém plánování,“ dodává Petr Kozel. Půlmilionová investice do ochranných a dezinfekčních pomůcek podle něj ale do pocesu obnovy vozového parku společnosti nijak nezasáhla.

Související