V Příbrami se počátkem října rozjel provoz nového depa PPL. Nahradilo tak staré, které bylo již nevyhovující z kapacitních i konstrukčních důvodů. S kapacitou pro 24 linek dokáže odbavit v jeden den až 4500 zásilek.

Původní depo mělo kapacitu pouze na deset aut. Když zde v roce 2017 otevíralo, vyráželo z něj pouze pět linek a odbavovalo se v průměru 800 zásilek. Nevyhovujícím se časem stalo nejen kvůli rostoucímu objemu balíků a omezenému počtu linek, ale i kvůli svým vysokým rampám pouze pro kamiony a nezatepleným prostorům.

Stavba nového depa v areálu firmy Dorys trvala rok a tyto prostory již plně vyhovují potřebám společnosti. „Věříme, že nejen díky geografickému umístění nového depa, ale i kvůli zefektivnění operačních procesů v průběhu celého dne se nám podaří udržet příčku lídra a zároveň zvýšit kvalitu služeb pro naše stávající a budoucí zákazníky v této lokalitě,“ řekl oblastní provozní ředitel PPL CZ Martin Rejlek.

Nové depo podle generálního ředitele PPL CZ Petra Horáka poskytuje moderní a po všech směrech vyhovující prostory pro předpokládaný kapacitní růst v okolí Příbrami.
Nové depo podle generálního ředitele PPL CZ Petra Horáka poskytuje moderní a po všech směrech vyhovující prostory pro předpokládaný kapacitní růst v okolí Příbrami. Foto: PPL

V současnosti zde průměrně odbaví tři tisíce balíků denně, prostory však zvládnou zpracovat až 4500 zásilek. „Nové depo poskytuje moderní a po všech směrech vyhovující prostory pro předpokládaný kapacitní růst v této lokalitě. Naši síť plánujeme do budoucna i nadále vylepšovat a počet dep navyšovat. Růst trhu e-commerce se pohybuje mílovými kroky dopředu a my jsme odhodlaní být na vše připraveni a nabídnout ty nejlepší služby,“ doplňuje Petr Horák, generální ředitel PPL CZ.

Související