Slova prezidenta republiky o tom, že umělci tvoří nejlepší díla, pokud jsou hladoví, obletěla celou republiku. V reakci na toto prohlášení uvádí Bageterie Boulevard na své pulty bagetu Hladový umělec. Ta není určena jen pro „hladové umělce“, ale pro všechny, kteří mají rádi kulturu. Deset korun z této bagety totiž Bageterie Boulevard věnuje divadlům, se kterými dlouhodobě spolupracuje. Řetězec provozovern rychlého občerstvení poskytuje svým klientům též servis rozvozové služby BB Domů.

Samotná bageta, která se skládá z pečiva, másla a sýru maasdamer, stojí 59 korun a je dostupná na všech 45 pobočkách Bageterie Boulevard v Česku. Koupí každé bagety zákazníci přispějí částkou 10 korun na pomoc divadlům, která musí být v současné době uzavřena. „Slovy naší kampaně: Někdo mazaný prohlásil, že umělci vytvořili svá nejkrásnější díla hladoví. Tak jsme dali pár zkoušek a posíláme na scénu speciální bagetu. Jednoduchou, ale moc dobrou. My v podhradí totiž hladové umění nebaštíme a myslíme na ty, kdo se uměním v této těžké době živí,“ říká marketingová manažerka Bageterie Boulevard Martina Hájková.

Nářezové centrum Rohlíku.cz

Také on-line supermarkety rozšiřují v posledních týdnech svoji nabídku. Rohlík.cz uvedl tento týden v Ptraze do chodu do provozu nové nářezové centrum, kde krájí šunky, salámy a sýry a takto čerstvě nakrájené a zabalené je vozí zákazníkům až domů. V chlazených částech doručovacích aut jsou splněny nejpřísnější hygienické podmínky, teplotní řetězec není během přepravy porušen.

Související