Během tří měsíců od doby, kdy Košík.cz zavedl automatizovaný systém predikce poptávky na základě každodenního sledování nákupního chování zákazníků, se množství rychloobrátkového zboží, které musel tento on-line supermarket vyprodat či vyhodit, snížilo o více než 70 procent. Jeho šéf Tomáš Jeřábek v rozhovorumimo jiné popisuje, proč ale žádný program sám o sobě správné fungování logistiky a prodejů zboží nezajistí. Do jaké míry podle něj mohou slevové akce podporovat plýtvání potravinami?
Být efektivní, rozpoznat a odstranit zbytečné činnosti, zrychlit pohyb zboží. Pojem "štíhlá výroba a logistika" zavedla japonská Toyota ve svých závodech při výrobě automobilů, kde původně kopírovala americké vzory.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111