Prodejce nábytku, dekorací a potřeb do domácnosti Bonami, který v dubnu odstartoval vlastní dopravu zboží a o měsíc později otevřel svou první kamennou prodejnu v Praze na Černém Mostě, zaznamenal rostoucí zájem o obě nové služby. Bonami Kurýra, tedy dopravu vlastními vozy s dodatečnými službami, tak rozšiřuje i do Středočeského kraje a do Bratislavy. Dodávková flotila rozvážející nadrozměrné produkty teď obslouží 50 procent poptávky po přepravě tohoto typu.

“Velkou motivací je pro nás zkrácení doby doručení s nabídkou dvouhodinových doručovacích slotů a snížení rizika poškození zboží. Od Bonami kurýra si slibujeme ještě lepší zákaznický komfort,” komentuje logistickou expanzi Pavel Vopařil, ředitel Bonami. Klíčovým benefitem jsou podle něj co nejpřesnější časová okna pro zákazníky, ale i lepší kontrola poslední míle a kvality celé služby, kterou může Bonami po celou dobu sledovat, a v případě jakéhokoliv problému jej okamžitě řešit. Tento model Bonami spustí na všech klíčových trzích, tedy kromě Prahy a Bratislavy také v Budapešti.

Služba Bonami Kurýr rozváží zejména nadrozměrné zásilky z centrálního skladu v Jenči u Prahy. Zajistí dopravu, výnos do patra, základní montáž i odvoz a ekologickou likvidaci starého nábytku a obalů.

Do nového konceptu prodeje zboží přes více kanálů zapadla i kamenná prodejna na Černém Mostě, která od poloviny května slouží jak pro klasický prodej, tak výdej objednaného zboží či nové objednávky. Zaznamenává nyní výrazný nárůst v celkovém podílu objednávek i v osobním odběru zboží. "Kombinace prodeje on-line a off-line se ukazuje jako trefa do černého,” doplňuje Pavel Vopařil a dodává, že díky úspěšnému spuštění první prodejny budou následovat v rychlém sledu i další v Česku i na dalších trzích, kde Bonami působí. Do konce roku chce otevřít pět podobných prodejen.

 

Související