Pandemie covid-19 změnila spotřebitelské chování zákazníků a pravděpodobně způsobí trvalé strukturální změny v maloobchodu. Podle průzkumu poradenské společnosti Accenture, který proběhl ještě v době, kdy v mnoha zemích fungovala karanténní opatření, spotřebitelé změnili své nákupní priority. Trendy jsou zřejmé − lidé nakupovali především zboží osobní spotřeby, jako jsou potraviny, hygienické a čisticí prostředky, klesaly prodeje módního zboží, kosmetiky nebo spotřební elektroniky.
Mnoho změn ve spotřebitelském chování ale podle odborníků přetrvá dlouho po pandemii. Krize navíc způsobuje, že lidé zvažují dopad svých nákupů na zdraví a životní prostředí, omezují plýtvání potravinami a nakupují zdravěji.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách