DORUČOVÁNÍ A ROZVOZ JAKO KOMODITA

Svět logistiky a přepravních společností zažil v uplynulých měsících mimořádný impulz, který ho skokově dostal tam, kam by jinak rostl roky. V obavách o vlastní zdraví přenesli většinu svých nákupů do on-line světa i lidé, kteří dosud s e-shopy a on-line službami neměli žádné zkušenosti nebo je využívali jen občas.

Logistická a přepravní síť, skrze kterou už před zavedením omezení volného pohybu osob putovalo ke koncovým zákazníkům neuvěřitelné množství on-line objednávek, se v rekordně krátkém čase zahustila o desítky procent. Jen v Praze došlo v případě Dáme jídlo k navýšení počtu kurýrů na téměř trojnásobek během pouhých tří týdnů. O rozvoz se začaly ve velkém hlásit i restaurace, jež dlouhé roky odmítaly s digitálním světem cokoli mít.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatit Logistiku
Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci