Zásilkovna připravila společně s agenturou Social Park novou komunikační kampaň, která je postavena na seriálu videí „Příběhy výdejních míst“ věnovaných vybraným výdejním místům z celé České republiky. Výdejní místa jsou jedním z klíčových partnerů Zásilkovny a pro zákazníky stále více oblíbeným způsobem vyzvedávání jejich zásilek.

„Chtěli bychom také touto cestou výdejní místa zviditelnit a tím i podpořit jejich podnikání a pomoci jim překlenout současnou situaci, kdy řada z nich čelí negativním důsledkům pandemie koronaviru. Kampaň má samozřejmě také obchodní cíl, a tím je získání nových výdejních míst,“ říká marketingový ředitel Packety Milan Šmíd.

Videa jsou každý týden průběžně umisťována na Youtube Zásilkovny. Výdejní místa jsou často v neobvyklých provozovnách a na zajímavých místech. O lidech, ke kterým si zákazníci chodí pro svoje zásilky, seriál „Příběhy výdejních míst“ je.

V České republice má Zásilkovna aktuálně téměř tři tisíce výdejních míst (cíl pro 2020 je čtyři tisíce), celá skupina Packeta jich má téměř 4 300 (cíl je pět tisíc).

Zásilkovna je součástí skupiny Packeta. V loňském roce byl obrat skupiny 1,3 miliard korun. V meziročním srovnání šlo o 60 procentní nárůst. Počet přepravených zásilek byl 19 milionů, meziročně o 84 procent více. V letošním roce očekává Packeta obrat ve výši dvou miliard korun a 35 milionů přepravených zásilek.

Související