Do vedení logistického start-upu DoDo nastupuje pětačtyřicetiletý Richard Vlček, který přišel na pozici ředitele strategických projektů. Nový člen boardu má na starosti především další expanzi na zahraniční trhy a uzavírání klíčových partnerství na domácím trhu. Vlček, který je vzděláním právník, bude chtít využít mimo jiné své dvacetileté zkušenosti z manažerských pozic v retailu, ze kterých řídil i řadu úspěšných akvizic.

Richard Vlček prošel vedením firem jako The Phone House a dlouho vedl také hračkářský řetězec Sparkys, který provedl i prodejem a následně úspěšnou fúzí velkých hračkářských firem v roce 2015. Později byl jednatelem společnosti Piccollo a zajišťoval rovněž významnou akvizici značky Loap řetězcem Sportisimo.

V DoDo bude Richard Vlček řídit především aktivity DoDo na zahraničních trzích a také spolupráce s nejvýznamnějšími partnery na českém trhu. Jedním z prvních úspěšných projektů Richarda Vlčka v novém působišti je expanze DoDo do Maďarska, ke které nakonec došlo o několik měsíců dříve, než bylo v plánu. Firma kromě Česka a Maďarska působí na Slovensku a v Polsku a chystá se i do dalších evropských zemí.

„Živelné“ dobývání zahraničních trhů je pro Richarda Vlčka výzvou: „Nemáte silnou lokální podporu jako na domácím trhu a expanzi komplikuje i aktuální situace, kdy je volný pohyb lidí do zahraničí velmi omezen. Velkou výhodou ale je, že DoDo je tělem i duší technologickou firmou. Všechny procesy jsou tedy kompletně digitální a od začátku připravené na snadné škálování i expanzi na další trhy,” říká Vlček.

Související