Novým šéfem logistické společnosti Mailstep, která na českém trhu působí 28 let, se stal Libor Hudeček. Do vedení firmy přináší svoje zkušenosti z internetových obchodů a logistiky. Dosavadní výkonný ředitel a zakladatel Mailstepu Jan Rozlivka opouští svou exekutivní funkci a do budoucna se zaměří na strategické řízení společnosti v rámci jejího představenstva.

Libor Hudeček přichází z vedení Mall Group, kde měl na starosti poslední míli – rozvoj distribučních cest a retailu skupiny. Spolu se zkušenostmi ředitele logistiky ve společnosti Zoot tak Hudeček přináší vizi, jak využít rostoucí poptávku nejen českých e-commerce společností po moderních službách. Hodlá se zaměřit na rozvoj nových inovativních řešení nejen pro klienty z oblasti internetového obchodování, ale i stávajících partnerských mediálních domů.

Rozlivka se nadále bude věnovat strategickému řízení firmy z pozice předsedy představenstva a jediného akcionáře. Původně poskytovatel služeb pro mediální domy Mailstep se za dobu svého působení změnil v moderní logistický dům, který nabízí mnohem širší portfolio služeb, včetně fulfillment řešení pro internetové obchody.

Podle zakladatele společnosti Mailstep Jana Rozlivky je generační výměna ve vedení firmy, kterou zakládal, logickým krokem. „Přišel čas předat zodpovědnost za vedení firmy. Chuť propojovat služby a technologie a měnit výzvy v realitu mi zůstala, proto si ponechávám vliv nad strategickým směřováním Mailstepu,“ říká nový strategický ředitel Rozlivka.

Jan Rozlivka společnost Mailstep před 28 lety zakládal
Jan Rozlivka společnost Mailstep před 28 lety zakládal                                       Foto: Mailstep / archiv Jana Rozlivky

Logistická společnost Mailstep vstoupila na trh v roce 1992 a od té doby společnost odeslala víc než 39 miliónů balíků, 620 miliónů listovních zásilek a zkompletovala přes dvě miliardy tiskovin. Mailstep se tak stal předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti fulfillmentu, finishingu, logistiky a personalizace zásilek. Před několika lety Mailstep rozšířil své služby o oblast e-commerce. Mezi jeho klienty patří přední mediální domy, vydavatelství, tiskárny a mnohé internetové obchody se zákazníky po celé Evropě.

Související