21 dnů na změnu

Přesně tolik potřebuje každý z nás, aby se naučil novému návyku. Ano, každý. Kellner, Zeman, Formánek nebo Jirovec. Za 21 dnů dokážete přeprogramovat mozek, aby se naučil novou věc. Pokud to vydržíte, tak to vezme jako nový standard.

Svět se po krizi nevrátí do stejných kolejí. Zákazníci se nebudou chovat jako předtím. Současné modely, kterými řídíme firmy, nebudou vyhovovat. Bude zapotřebí najít nové, výrazně agilnější a flexibilnější.

Co bude s kamennými prodejnami? Asi většina z nich zůstane. Ale zákazník v nich pravděpodobně nebude trávit tolik času. Do prodejny přijde už rozhodnutý a bude minimalizovat svůj čas v uzavřeném prostoru.

Ten strach, až odejde první vlna koronaviru, v nás ještě dlouho zůstane. Budeme obezřetní. Zvykáme si, že objednávat v digitálním světě není zas tak špatné.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatit Logistiku
Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci