E-shopy a přepravní služby investují do vývoje dodávek, zejména těch elektrických. Velkou injekci loni získala americká společnost Rivian, která by chtěla letos zahájit výrobu SUV a pick-upů na elektřinu, příští rok pak také elektrododávek. Firma získala ve čtyřech investičních kolech 2,87 miliardy dolarů (kolem 71 mld. korun), z toho nejvíce od Fordu a Amazonu.
E-shop si k tomu rovnou objednal 100 tisíc elektrických dodávek, které mu mají pomoct zvládnout závazek být do roku 2040 uhlíkově neutrální.
Pokud bude postupovat jako doposud, elektromobily se mu budou hodit. Amazon totiž rozšiřuje vlastní logistickou síť a stále více se tak snaží zbavit závislosti na velkých přepravních firmách, zejména FedExu a UPS.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách