Narůstající poptávka po službách, které je možné využívat přímo z domova, vedla po dvou letech Martina Jareše, zakladatele služby Můj Balíkonoš zaměřené na doručování zásilek pro fyzické osoby, k jejímu restartu. Objednání přepravy i platby probíhají on-line na webu muj.balikonos.cz, druhý den si kurýr balík vyzvedne a následující den jej doručí na určené místo.

Zákazník se nemusí na webu registrovat, jednoduše zadá požadované údaje o balíku a dokončení objednávky už probíhá intuitivně.

"Podle našich zjištění vzrůstá poptávka po službách, které se dají snadno zařídit jednoduše přímo z pohodlí domova. Proto jsme se rozhodli obnovit službu Můj Balíkonoš, která umožňuje odeslání jakéhokoliv balíčku bez potřeby kamkoliv vycházet," říká Martin Jareš. Balíkonoš se zařadil mezi portály, které nabízejí výhodné podmínky přepravy nadacím a neziskovým organizacím. Do budoucna hodlá doručování zásilek nabízet v rámci celé Evropy.

Službu Můj Balíkonoš mohli lidé využívat již mezi lety 2015 až 2018, pak se Martin Jareš rozhodl věnovat vývoji nového projektu Foxdeli, zaměřeného na kvalitní komunikaci s firemními zákazníky v rámci celého procesu doručování. Již v roce 2013 přitom spoluzakládal portál Balíkonoš.cz, jež sdružuje nabídky různých dopravců. Zákazníkům pak stačí zadat velikost zásilky a místo nakládky a vykládky, mohou si přitom vybrat z několika variant přeprav. Na podobném principu fungují například Zaslat.cz, DeliBarry, Teahouse Transport a další.

Související