Carvago bylo spuštěno letos v květnu a působí na evropském trhu. Po čtyřech měsících pilotního provozu měsíčně prodá více než stovku vozidel. Start-up spolupracuje s 300 obchodními partnery z řad dealerů a autobazarů, mezi které patří i osm z Top 10 v ČR.

EAG staví v Carvagu komplexní produkt pro nákup a prodej ojetých vozidel v Evropě. Akvizice specializovaných softwarových platforem pro dealerství a autobazary, které v součtu využívá asi 1200 společností, zapadá do strategie skupiny. EAG na strategické investice podle svého dřívějšího vyjádření vyčlenila stovky milionů korun a pro příští rok plánuje další akvizice.

Primárním cílem má být vybudování komplexního globálního ekosystému, který bude dodávat služby všem účastníkům trhu od prodejců či prodávajících přes banky a pojišťovny až po orgány státní správy.

Související