Do skupiny V-Sharp patří logistický startup DoDo, flexibilní osobní asistenční a kurýrní služba, která v oblasti B2B funguje jako specifické řešení poslední míle. V současné době působí DoDo například v Praze, Plzni, Ostravě, Bratislavě a nedávno zahájil provoz rovněž v Brně či polské Vratislavi. Má dohromady přes 500 kurýrů a využívá na 300 automobilů. Nejvýznamnějšími klienty jsou Mall.cz, KFC, Datart, Alza.cz, Rohlík, Footshop, Škoda Auto Digilab a další.

Inveo má získat novou roli a ve skupině využije svého mnohaletého působení na české e-commerce scéně s cílem přeměnit značku na komplexního dodavatele e-commerce řešení. V současné době Inveo rozšiřuje působnost i do konzultačních činností, které navyšují rozsah spolupráce třeba o možnost komplexních auditů.

Významný podíl má V-Sharp rovněž v platformě Riverbit, která zajišťuje automatickou předpověď poptávky, a na základě toho optimalizuje firemní procesy včetně marketingu, logistiky, zásobování, skladového hospodářství a dalších odvětví. Pod patronátem Riverbitu nově vzniká také startup Ydistri, který se v oblasti retailu zaměřuje na redistribuci tzv. „deadstocku“, tedy zboží, které nemá odbyt na konkrétní pobočce či prodejně a rovněž může podléhat expiraci či sezónnosti.

„Ačkoli je v ČR e-commerce velkým a rychle rostoucím segmentem, dosud zde chyběl subjekt, který by spojoval a zastřešoval komplexní know-how a specializoval se na maximální optimalizaci procesů, které jsou s oborem spojené. (...) Chceme být hráčem, který do e-commerce přinese efektivitu, technologie a data potřebná k úspěchu,” dodává k založení skupiny Michal Menšík.

Na projektech V-Sharp v současné době pracuje přes 650 lidí a souhrnná valuace všech subjektů spadajících do skupiny dosahuje jedné miliardy korun. Skupina plánuje i v dalších letech významně růst, a to v dosavadním tempu stovek procent ročně.

Související