Pilotní projekt běží od počátku srpna a je veden snahou nacházet a využívat synergie ve společném sdílení logistických kapacit. Firmy tak reagují na změny v internetovém obchodování, ve kterém zákazníci požadují rychlejší doručování a značky chtějí zákazníky oslovovat přes více kanálů a v různých zemích.

Doručování zboží probíhá buď ještě v den objednání, nebo v den následující. Zalando objednané zboží od Adidasu doručuje ve Francii ze svého logistického centra v Moissy-Cramayel.

Pro Zalando představuje aktuální projekt první krok do oblasti multichannel prodeje, který by měl perspektivně doplnit existující službu Fulfillment Solutions (ZFS). V rámci ZFS skladuje více než 100 partnerů část svého sortimentu v logistických centrech německého e-shopu. Zalando v současnosti zajišťuje zasílání zboží zákazníkům ve 14 evropských zemích.

Zkušební spolupráce je naplánována na šest až dvanáct měsíců, následně oba partneři zhodnotí dosažené výsledky a rozhodnou o podobě další spolupráce.

 

Zalando - doručování v den objednávky

 

Související