Návštěvníky strojírenského veletrhu v moravské metropoli letos čeká například speciální expozice, která představí řešení založená na hluboké digitální transformaci průmyslu s využitím umělé inteligence a dalších pokročilých technologií. Tato interaktivní výstava s názvem Digitální továrna 2.0 a Průmysl 4.0_ 2. vlna seznámí zájemce s principy vyšších stupňů digitalizace výroby a její součástí bude i naučná stezka, která předvede možnosti digitalizování procesů ve výrobě. Návštěvníkovi ukáže konkrétní témata, jako jsou například umělá inteligence, blockchain, inteligentní robotika a mechatronika, elektromobilita, kryptobezpečnost či nové formy vzdělávání.

Bohatý doprovodný program veletrhu nabídne mezi řadou událostí například akční pódium Kyberudálosti jako prostor pro přednášky, prezentace, kulaté stoly a diskuse. Nebude chybět ani mezinárodní konference zaměřená na téma Průmyslu 4.0, na které vystoupí odborníci z České republiky i zahraničí s řadou aktuálních témat.

Veletrhy stále v kurzu

Ačkoliv by se mohlo zdát, že moderní technologie a komunikační prostředky zatlačují veletrhy do pozadí, neboť firmám umožňují prezentovat výrobky a služby zákazníkům přímo, účast na významných veletržních akcích ukazuje, že tomu tak úplně není.

VR

Linde MH vidí budoucnost prezentací, a to nejen veletržních, ve virtuální realitě, která by měla umožnit provést zákazníky jakoby "naživo" praktickým nasazením strojů i využitím služeb.

"Domnívám se, že veletrh je jednoznačně nejlepším prostorem na setkávání firem se zákazníky i konkurenty na jednom místě, v jednom časovém termínu," říká Petr Rožek, výkonný ředitel Svazu spedice a logistiky ČR. "To představuje velkou výhodu, která se možnostmi moderní komunikace pomocí internetu nahradit nedá."

Petr Rožek vidí i další důvody, proč by se měly firmy účastnit veletrhů. Kde jinde mají možnost na jednom místě zhlédnout nabídku konkurence a sledovat aktuální trendy v oboru? Veletrh také umožňuje vystavovatelům uspořádat různé doplňující akce, ať už odborného či společenského charakteru.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 60 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.