Když jsem před mnoha lety, v jednom z prvních zaměstnání, prodával inzerci pro on-line verzi tehdejšího marketingového časopisu Strategie, viděl jsem, kolika různými způsoby se dá do marketingu investovat. Můj nejdůležitější poznatek tehdy byl, že pro každou složku marketingového komunikačního mixu existuje nějaká metoda měření úspěšnosti. Včetně účasti firmy na veletrhu. A to je i pro nás dnes klíčové.
Druhý důležitý poznatek jsem získal časem. Že v marketingu není nic stálého, vše se může s časem měnit a některé trendy se mohou dokonce vracet. Není to tak dlouho, kdy to vypadalo, že veletrhy zajdou na úbytě. Přišly elektronické způsoby komunikace, různé webináře, virtuální veletrhy. Změnila se doba, produkty, mnoho marketingové komunikace přešlo do digitálna, do aplikací, on-line konfigurátorů i na sociální sítě. Je to tak správně, šetříme tím všichni spoustu drahocenného času.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách