Přestože se předávání informací o doručení zboží mezi e-shopy, balíkovými službami a konečnými zákazníky zlepšuje, stále se často stává, že nakupující je při dodávce zásilky mimo udanou adresu. Firmy se proto snaží nabídnout stále širší nabídku různých způsobů předání balíků. Jedním z nich je i doručení do zaparkovaného vozu.
Po automobilkách Audi, Volvo nebo Daimler to nyní chce zkusit i Škoda Auto. Ve spolupráci s e-shopy Alza a Rohlík začíná v první fázi pilotního projektu testovat technologie potřebné pro vzdálený přístup k vozu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111