Bonami loni celkem prodalo 1,9 milionů kusů zboží a jeho tržby meziročně vzrostly o 38 procent na více než jednu miliardu korun. Nejvíce se na nich podílí Česko (50 %), následuje Slovensko (22 %), Rumunsko (13,5 %), Polsko (12,5 %) a nakonec Maďarsko (2 %), kam Bonami expandovalo v srpnu 2018.

Aktuálně se segment nábytku podílí na obratech 38 procenty a toto číslo meziročně roste. To se podařilo díky zvětšení nabídky, která zahrnuje přes 40 000 položek nábytku (ze 65 000 položek celkově).

„Tisíce nejoblíbenějších kusů nábytku máme skladem s rychlým doručením a v příštím roce plánujeme skladové zásoby dále navyšovat. Proto jsme v minulém roce zdvojnásobili skladové prostory a letos budeme ve zvětšování skladu pokračovat. Cílem je zvýšení prodejů nábytku o 40 procent,” vysvětluje dále David Šiška, CEO Bonami (rozhovor z loňského listopadu zde).

Bonami doručuje nábytek v drtivé většině zdarma s výnosem až do bytu. Během roku 2019 by firma chtěla spustit i službu montáže a odvozu starého nábytku alespoň ve vybraných lokalitách.

„Zákaznický komfort je pro nás velkou výzvou letošního roku a budeme se kvůli tomu hodně zaměřovat na služby spojené s logistikou. Bohužel aktuálně dopravci nenabízejí služby typu montáž nebo doručení v zákazníkem zvolený čas a víme, že především s těžkými a rozměrnými zásilkami je to něco, co může být pro zákazníka bariérou v nákupu. Aktuálně proto s dopravci jednáme o rozšíření jejich služeb, a pokud se to nepovede, je možné, že budeme muset v roce 2019 začít budovat vlastní dopravu alespoň pro Prahu,” doplňuje plány Bonami David Šiška.

Související