"Nemůžu čekat doma na kurýra celé dopoledne." "Dostal jsem e-mail s přibližným časem doručení až ráno, když už jsem byl v práci." "Pošťák ani nezazvonil, jen mi vhodil do schránky oznámení, že jsem nebyl k zastižení." Přestože balíkoví doručovatelé pracují na zdokonalování svých technologií i komunikace se zákazníkem, nakupující si nepřestávají stěžovat na nevydařené doručení zásilek nebo příliš dlouhé čekání. I pro náklady a kapacity dopravců je ovšem nezastižení adresáta problém. To by mohlo změnit nové zařízení, které vyvíjejí dva čeští manažeři.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci.