„Aplikace v zásadě funguje jako moderní taxi,“ vysvětluje Marietta Landsmann, senior manager pro digitální produkty v Linde Material Handling. „Taxislužba například obdrží pokyn ‚Můžeme si objednat taxi pro osm lidí na adresu X?‘ Tento požadavek se pak rozesílá všem řidičům minibusů dané společnosti, dokud jeden z nich nepotvrdí a dopravu nepřijme.“

Vývojáři aplikace Linde Truck Call přenesli tento princip na logistické procesy společností s menší flotilou vysokozdvižných vozíků. Stažení aplikace a registrace se provádí prostřednictvím Google Playstore. Pak již musí manažer flotily jen vytvořit na webovém portálu nebo v aplikaci virtuální duplikáty vozíků včetně příslušných konfigurací a vlastností. Aplikace se poté nainstaluje do mobilních telefonů řidičů. Jakmile se objeví požadavek na přepravu nebo vyskladnění, odpovědná osoba vloží relevantní informace do systému a ten automaticky pošle zprávu všem příslušným řidičům. Ti práci buď přijmou, nebo odmítnou.

Další výhodou aplikace Linde Truck Call je integrovaná dokumentační funkce. Pokud si například řidič všimne při přemisťování zboží nějakého poškození, může ho snadno zaznamenat díky zabudované funkci fotoaparátu. Prostřednictvím aplikace může také pohodlně potvrdit dokončení přepravní úlohy.

Související