Prodejce elektrotechniky Conrad investoval miliardu a půl do rozšíření svého globálního distribučního centra v Bavorsku, které vybavil mimo jiné moderním automatickým skladovacím shuttle systémem. Ten mu pomáhá reagovat na měnící se nákupní zvyky zákazníků prostřednictvím "omnichannel" logistiky.
Conrad je typickou ukázkou "omnichannel" firmy, která aktivně reaguje na měnící se obchodní prostředí a své zboží prodává prostřednictvím několika různých kanálů. Mezi ně patří jak kamenné pobočky, tak e-shop, zásilkový obchod nebo partnerské prodejny, a to v B2B i B2C režimu. Různé kanály ale vyžadují různé přístupy, které je potřeba neustále ladit a reagovat na jejich proměny, a to nejen v oblasti marketingu či obchodu, ale i logistiky.
Společnost Conrad, která patří i v Česku k zavedeným prodejcům elektroniky, nářadí nebo technických součástek, cílí v posledních letech více na firemní zákazníky, kteří jsou v této on-line éře stálejší a nepřelétají tak snadno k jiným dodavatelům jako soukromá klientela. Zatímco v Česku je nyní tento podíl přibližně půl na půl, v některých zemích západní Evropy převládá model B2C, což by se mělo postupně změnit. I to je jedním z důvodů, proč se firma odhodlala k tak nákladnému kroku, jakým byla investice téměř jeden a půl miliardy korun (56 mil. eur) do výstavby nové části haly a pořízení obřího, plně automatického skladovacího zařízení.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách