Conrad je typickou ukázkou "omnichannel" firmy, která aktivně reaguje na měnící se obchodní prostředí a své zboží prodává prostřednictvím několika různých kanálů. Mezi ně patří jak kamenné pobočky, tak e-shop, zásilkový obchod nebo partnerské prodejny, a to v B2B i B2C režimu. Různé kanály ale vyžadují různé přístupy, které je potřeba neustále ladit a reagovat na jejich proměny, a to nejen v oblasti marketingu či obchodu, ale i logistiky.

Společnost Conrad, která patří i v Česku k zavedeným prodejcům elektroniky, nářadí nebo technických součástek, cílí v posledních letech více na firemní zákazníky, kteří jsou v této on-line éře stálejší a nepřelétají tak snadno k jiným dodavatelům jako soukromá klientela. Zatímco v Česku je nyní tento podíl přibližně půl na půl, v některých zemích západní Evropy převládá model B2C, což by se mělo postupně změnit. I to je jedním z důvodů, proč se firma odhodlala k tak nákladnému kroku, jakým byla investice téměř jeden a půl miliardy korun (56 mil. eur) do výstavby nové části haly a pořízení obřího, plně automatického skladovacího zařízení.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.