Conrad je typickou ukázkou "omnichannel" firmy, která aktivně reaguje na měnící se obchodní prostředí a své zboží prodává prostřednictvím několika různých kanálů. Mezi ně patří jak kamenné pobočky, tak e-shop, zásilkový obchod nebo partnerské prodejny, a to v B2B i B2C režimu. Různé kanály ale vyžadují různé přístupy, které je potřeba neustále ladit a reagovat na jejich proměny, a to nejen v oblasti marketingu či obchodu, ale i logistiky.

Společnost Conrad, která patří i v Česku k zavedeným prodejcům elektroniky, nářadí nebo technických součástek, cílí v posledních letech více na firemní zákazníky, kteří jsou v této on-line éře stálejší a nepřelétají tak snadno k jiným dodavatelům jako soukromá klientela. Zatímco v Česku je nyní tento podíl přibližně půl na půl, v některých zemích západní Evropy převládá model B2C, což by se mělo postupně změnit. I to je jedním z důvodů, proč se firma odhodlala k tak nákladnému kroku, jakým byla investice téměř jeden a půl miliardy korun (56 mil. eur) do výstavby nové části haly a pořízení obřího, plně automatického skladovacího zařízení.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci.