Hervis, jeden z největších řetězců se sportovním zbožím na českém trhu, změnil loni na podzim svou logistiku, a to především pro on-line prodej. Rakouská firma provozovala dříve u Vídně hlavní distribuční centrum, které zajišťovalo skladování a rozvoz zboží objednaného po internetu do šesti zemí regionu střední Evropy, kde působí. Pak ale řetězec založil novou pobočku v Rumunsku, které už je na přímé doručování z rakouské metropole příliš vzdálené.

"Skupina začala expandovat do Rumunska, kam ale už nedosahoval centrální systém našeho e-comu. Proto si tam museli zavést svůj vlastní e-shop, který založili na tom, že zboží distribuují z prodejní plochy," popisuje marketingový ředitel českého zastoupení Hervis Sports Jan Štádler, který je díky svým pracovním zkušenostem zodpovědný i za e-commerce firmy.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci.