Chytré brýle, které mohou usnadnit práci skladníkům, představují technologické společnosti na veletrzích již několik let. Většinou jde o řešení, která pracovníkovi skladu do zorného pole zobrazují číselné informace o tom, na jaké pozici najde dané zboží, kolik kusů má připravit a kam je uložit. Vize společnosti Zebra Technologies, která se specializuje na automatickou identifikaci, jde ale o krok dál.

"Naše řešení rozšířené reality například dokáže rozpoznat balík a uživateli brýlí jej označit barevným okrajem. Skladník balík vezme a namísto čtení adresy může bez přemýšlení přeložit třeba modrý balík do modré přepravky, která je pro něj připravená. Je to intuitivní, rychlé a je příjemné s tím pracovat," uvedl hlavní řečník konference Daniel Dombach, ředitel pro strategii společnosti Zebra Technologies.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?