Toto vydání časopisu ilustruje, jak moc e-shopy v posledních letech mění náš život. A také to, jak logistika ovlivňuje e-shopy a jak jsou tyto dvě sféry provázané. Téma internetového obchodu se objevuje hned v několika článcích.

Jestliže se lidé z branže vesměs shodují, že se žádný e-shop nemůže výrazněji prosadit bez propracované logistiky, v on-line prodeji potravin to platí dvojnásob. Dodavatelský řetězec je u potravin oproti jinému spotřebnímu zboží podstatně složitější. Také proto si na tento prodejní kanál u nás zatím příliš netroufají obchodní řetězce. Vedle Teska se ale letos "pochlapí" Lidl (čtěte ZDE) a postupně zřejmě začnou i další, i když stále váhají. Velká konkurence jim už roste v podobě specializovaných e-shopů. (V jednom z nich, Kolonial.cz, jsme byli na "exkurzi") Prostor pro růst tohoto byznysu je u nás stále obrovský. V západní Evropě nakupuje potraviny na internetu deset procent lidí, v tuzemsku zatím jen dvě. To se ale brzy změní. Mimochodem podobně jako prodej tzv. hobby sortimentu. Svůj e-shop koncem loňského roku spustil Hornbach a stejný krok plánuje nový polský majitel prodejen Baumax.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 50 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.