Hlášení dopravní nehody pojišťovně v Česku se výrazně zjednoduší. Vyplňování složitého papírového euroformuláře má postupně nahradit jednoduchá aplikace do telefonu. Změna se dotkne obrovského počtu řidičů. Podle České kanceláře pojistitelů pojišťovny ročně evidují kolem 800 tisíc případů škod z povinného a havarijního pojištění.

Vypsání údajů o autě a pojištění po nehodě do papírového formuláře je často stresující a náročné na čas. Novinku, která vše zjednoduší, začala nabízet Allianz. Aplikace celý proces zkracuje na minuty, včetně pořízení fotografií, které výrazně urychlí vyřízení nehody. K vyplnění všech potřebných údajů o voze a vlastníkovi stačí jen QR kód, který klientovi poskytne pojišťovna.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatit Logistiku
Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci