Multiklientský sklad je zdánlivě jednoduchý koncept, který ovšem zásadně ovlivňuje náklady v rámci distribučního řetězce. Logistické společnosti tímto směrem úspěšně rozšiřují nabídku služeb, říká Petr Bělohradský ze společnosti Wellpack.

"Myšlenka je prostá. Potřebujete dostat zboží k zákazníkovi, ale vybudování a udržení vlastní logistické infrastruktury je velice nákladné. Multiklientský sklad vám nabídne prostory s kompletním vybavením, technikou i personálem a s možností flexibilního navyšování počtu pracovníků dle aktuálních potřeb jednotlivých klientů. Platíte pouze za obsazené pozice, nikoli za celý prostor. Solidní firma vám ještě sníží náklady na přepravu jako takovou, protože si dokáže v objemu zakázek dobře načasovat plán jednotlivých přeprav a objem a kvalitu poskytovaných služeb vám smluvně garantuje," vysvětluje Petr Bělohradský.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatit Logistiku
Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci