DHL Express každoročně upravuje ceny, čímž zohledňuje inflaci a růst dalších nákladů ve všech 220 zemích a územích, které obsluhuje. Konkrétní cenové úpravy se budou lišit v jednotlivých zemích v závislosti na místních podmínkách a budou se týkat všech zákazníků, u kterých to smlouvy umožňují.

Šéf firmy Ken Allen zařadil mezi důvody pro navýšení cen i celkové investice: „Každý rok investujeme přibližně 500 milionů eur do naší celosvětové přepravní sítě. Pro její další posílení jsme v roce 2014 investovali značné finanční prostředky především ve Velké Británii a Japonsku, dále na Středním východě a v severní Africe. Díky investicím došlo i k navýšení počtu letů napříč všemi regiony.“

V České republice investovala DHL Express v letošním roce do svých provozních kapacit téměř osm milionů eur. Touto historicky největší provozní investicí firmy v tuzemsku byla výstavba nového logistického terminálu ve Zdibech u Prahy.

„Díky strategicky výhodné pozici terminálu jsme schopni rozšířit nejen náš servis, ale také časovou dostupnost zmíněných lokalit. Navíc zapojením nových moderních technologií se značně zvýšila efektivita celého procesu třídění, doručování a vyzvedávání zásilek. Veškeré investice tak mají v konečném důsledku pozitivní dopad především na naše zákazníky,“ říká Luděk Drnec, obchodní ředitel DHL Express pro Českou republiku a centrální Evropu.

„I přes značné investice do rozšíření servisu a naší infrastruktury v rámci České republiky se nám podařilo zvýšení udržet dokonce pod globálním průměrem," uvedl manažer marketingové komunikace DHL Express v Česku Tomáš Zdražil. Stejným tempem jako pro příští rok zvyšovala firma ceny i letos.

Související