TNT vybudovala v posledních 70 letech rozsáhlou evropskou silniční a leteckou síť pro zásilky a přepravu nákladů. „Máme jasnou strategii, a to soustředit se na naše silné stránky: naše zaměstnance, jejich přístup k službám pro zákazníky a na naši jedinečnou síť. Zákazníci pro nás nejsou pouhé čárové kódy, stejně jako my nejsme roboti. Všichni se ztotožňujeme s tím, co je důležité pro zákazníky, a tím je obchodní růst. Osobní přístup a pochopení toho, co zákazníci opravdu chtějí, a čím nás odliší od ostatních,” řekl Tex Gunning, CEO společnosti TNT. 

Nová identita značky TNT odráží pozici společnosti a její způsob myšlení. Tato investice do značky vychází ze strategie společnosti nabídnout klientům ještě lepší péči a nadále upevňovat evropskou síť. Nové komerční iniciativy budou spuštěny v nadcházejících měsících s cílem získat a udržet nové SME zákazníky. 

Nová korporátní identita a vyjádření značky budou postupně představeny napříč společností TNT v příštích 36 měsících. Nový design bude komunikován prostřednictvím řady prvků v celé síti TNT. Změny se týkají například nového designu vozů, nadlinkové komunikace a zaměstnaneckých uniforem, nebo i nových obalů zásilek po celém světě. Během příštích deseti týdnů pak budou mít zákazníci možnost zdarma otestovat “novou péči TNT“ mezinárodní zásilkou po Evropě do 100kg.

 

Související