„Díky službě FedEx Global Returns má zasilatel naprostou kontrolu,“ uvedl Raj Subramaniam, výkonný viceprezident marketingu a komunikace ve společnosti FedEx. „Naši zákazníci nyní mají kompletní řešení, které jim zase umožňuje nabídnout svým zákazníkům efektivnější, automatizovaný a flexibilní postup při vracení zásilek, se spolehlivým zajištěním.“ 

Obchodníci, kteří využijí službu Global Returns si mohou zvolit místo vrácení zásilky kdekoli, kam FedEx doručuje. Prostřednictvím speciálních výkazů pro vracení zásilek v systému FedEx Tracking budou zákazníci vědět, jaké zásilky se jim vrací, a díky tomu tak mohou zkrátit prostoje, snížit zásobu náhradních dílů, řídit náklady, zlepšit návratnost, plánovat nasazení personálních zdrojů a lépe dodržovat své servisní dohody. Když je vrácená zásilka na cestě, zákazníci si mohou zásilku prohlédnout a získat informaci, zda nebyla užita vratná etiketa, nebo zjistit polohu vratné zásilky během přepravy. Tyto údaje jsou přístupné po dobu dvou let, a obchodníci tak mohou analyzovat své globální dodavatelské řetězce pro dosažení maximální efektivnosti. 

Služba Global Returns umožňuje zasilatelům vytvářet vratné etikety a celní dokumentaci zároveň s odesíláním zásilky, případně je vytvořit pouze pro zpáteční cestu. Vratné etikety a celní dokumentace může být v papírové nebo elektronické podobě, a pokud si zasilatel vybere elektronické etikety, ty pak může upravovat i ten, kdo zásilku vrací. 

Zákazníci získají přínosnou pomoc při orientaci v hlavních položkách, které celní deklaranti a celní úřady potřebují, čímž se minimalizují zpoždění a zabraňuje se nečekaným nákladům. Zasilatelské aplikace FedEx navíc připraví celní dokumentaci tak, aby se zajistila hladká doprava vrácených zásilek po celém světě.

 

Související