Hlavní důvod, proč DEL přistoupil k implementaci čárových kódů a souvisejících mobilních zařízení a aplikací, byl ten, že firma potřebovala zrychlit a zpřesnit průchod materiálu celým provozem, od jeho příjmu přes vychystávání, různé typy přeskladňování až po expedici.

"Dalším z důvodů, proč jsme se rozhodli pro tento projekt, je to, že některé komponenty jsou poměrně drahé, a proto jsme je potřebovali zpětně dosledovat, například jestli jsou v záruce. Stává se, že je projekt dlouhodobější. Pokud zákazník něco reklamoval, neměli jsme přesnou kontrolu nad jednotlivými komponenty. To se teď s čárovými kódy a dalšími opatřeními změnilo," vysvětluje Ladislav Kulhánek, manažer marketingu společnosti DEL.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatit Logistiku
Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci