Konference byla zaměřena nejen na předávání informací, ale i na spolupráci mezi distributory. Kromě managementu pořádající firmy se konference též zúčastnilo vedení továrny Baoli v Číně a vedení skupiny Kion Group z Německa, jehož členové představili dlouhodobou strategii společnosti. Od distributorů se naopak dozvěděli, co je potřeba pro růst a vývoj regionálních trhů střední, východní a západní Evropy. Distribuční síť firmy se stále vyvíjí a roste. Značka je nyní zastoupena v 18 zemích po celé Evropě. 

„Naše globální strategie je založena na rozsáhlém výrobním plánu a na neustálém zlepšování v oblasti prodeje a služeb,“ vysvětlil Guihai Wang, generální ředitel čínské společnosti Kion Baoli (Jiangsu) Forklift. „Tým naší evropské kanceláře v Praze má plnou zodpovědnost za všechna rozhodnutí týkající se Evropy. Mým úkolem je realizovat podmínky v naší čínské továrně. Čínský název společnosti Baoli v překladu znamená ‘černý kůň’ a naše výzva je tedy jasná – pokračovat v započatém tempu a kvalitě. Pak jsem si jist, že za pár let budeme velmi rychlý běžící kůň.“ 

„Jsme velmi potěšeni pozitivní zpětnou vazbou našich distributorů, kteří se konference zúčastnili,“ dodává Rory Harvey-Kelly, generální ředitel Baoli Material Handling Europe v Praze. „Vyměnili jsme si spoustu informací týkajících se technické a marketingové podpory, které naši distributoři potřebují pro úspěšné podnikání. Interaktivní semináře a praktické diskuse pro sdílení informací, které jsme pro naše distributory v rámci konference připravili, přinesly pozitivní zpětné komentáře a budou i nadále užitečným přínosem." 

Související