Samozřejmostí je možnost domluvy přímo s řidičem, který vybrané zboží veze. „Samotným doručením to u nás ale rozhodně nekončí. Chceme naše zákazníky odměňovat za jejich přízeň, a proto jsme připravili speciální věrnostní program. Za každý evidovaný balík získají body, za které mohou každý týden vyhrát zajímavé ceny,“ vysvětlil Lukáš Novotný, obchodní ředitel společnosti Geis Parcel CZ.

Čím více bodů zákazník nasbírá, tím větší je jeho šance získat na závěr soutěže hlavní cenu, kterou je tablet. Vyhlášení se bude konat 21. června.

Společnost Geis Parcel CZ zároveň ve spolupráci s reklamní agenturou FOXO vytvořila video, které má upozornit na fakt, že objednáním zboží pro kupujícího vlastně nic nekončí. Velmi důležitým je samozřejmě i samotný proces doručení. A ten v nemálo případech selhává a výsledkem jsou více či méně závažné zmatky.

„Mám rád, když věci fungují, jak mají. Když ne, může z toho být docela vtipná situace, ale někdy i velká nepříjemnost. Proto je dobré spolehnout se na profesionály,“ poznamenal herec Bohumil Klepl.

Související