Jaké jsou tedy hlavní nové trendy pro letošní rok, které podle odborníků z internetového nákupního portálu Kasa.cz budou výrazněji ovlivňovat podobu on-line nakupování?
Analýza zákaznických dat bude letos pokračovat ve svém vzestupu. "Firmy sbírají data o svých zákaznících už dlouho, avšak ne vždy je umí dostatečně analyzovat a využít ku prospěchu svému i nakupujících. Letos očekáváme výrazný nárůst snahy o využití těchto informací k personalizaci nabídek a predikování nákupních trendů," říká Andrea Čižmářová, marketingová ředitelka Kasa.cz. Moderní e-shopy tak budou moci svoji nákupní strategii přizpůsobovat budoucí poptávce namísto toho, aby se snažily zákazníkům prodat produkty, o které ve skutečnosti nemají zájem, za co nejnižší cenu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111