Jaké jsou tedy hlavní nové trendy pro letošní rok, které podle odborníků z internetového nákupního portálu Kasa.cz budou výrazněji ovlivňovat podobu on-line nakupování?

Analýza zákaznických dat bude letos pokračovat ve svém vzestupu. "Firmy sbírají data o svých zákaznících už dlouho, avšak ne vždy je umí dostatečně analyzovat a využít ku prospěchu svému i nakupujících. Letos očekáváme výrazný nárůst snahy o využití těchto informací k personalizaci nabídek a predikování nákupních trendů," říká Andrea Čižmářová, marketingová ředitelka Kasa.cz. Moderní e-shopy tak budou moci svoji nákupní strategii přizpůsobovat budoucí poptávce namísto toho, aby se snažily zákazníkům prodat produkty, o které ve skutečnosti nemají zájem, za co nejnižší cenu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatit Logistiku
Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci