"Nákup na internetu je sice v České republice velmi oblíbený, nicméně v B2B segmentu a především v oboru manipulační techniky je tato forma prodeje teprve v počátcích. Stejně jako tomu bylo v B2C segmentu, musíme i my přesvědčit zákazníky, že se nemají čeho bát," říká Radek Vytiska, specialista na on-line marketing společnosti Toyota Material Handlig CZ, a dodává: "K tomu napomáhá nejen dobré jméno firmy, kvalitní produkty Toyota a BT, ale hlavně komunikace se zákazníkem a podpora na nejvyšší úrovni."
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111