Nový český řetězec hobbymarketů Uni Hobby zefektivnil své obchodní procesy. Firma zavedla elektronickou komunikaci se svými dodavateli prostřednictvím Orion EDI společnosti CCV Informační systémy. Během necelého měsíce a půl bylo do projektu zapojeno více než 100 dodavatelů.

Přenos dat mezi řetězcem Uni Hobby a jeho dodavateli byl zahájen na obou nejrozšířenějších dokumentech typu objednávka (EDI zpráva ORDERS) a faktura (INVOIC). "Vzhledem k tomu, že náš sortiment čítá bezmála devadesát tisíc položek zboží od stovek dodavatelů, je pro nás maximální zjednodušení a zautomatizování výměny obchodních dokladů velkým přínosem. EDI proto vnímáme jako efektivní způsob obchodní komunikace, který je zcela v souladu s naší další plánovanou expanzí," říká Aleš Oulehla, místopředseda představenstva Uni Hobby.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatit Logistiku
Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci