V logistice i výrobě při manipulaci se zbožím jsou vysokozdvižné vozíky se spalovacím motorem často nenahraditelné. K jejich pohonu se nejčastěji používá motorová nafta, propan-butan (LPG), ale v poslední době čím dál častěji i stlačený zemní plyn (CNG). Ing. Jindřich Kotyza, jednatel společnosti Linde Material Handling Česká republika, říká: "Moderní dieselový vozík spotřebuje za hodinu přibližně dva až tři litry motorové nafty. Když si představíme, že vozík například pracuje ve třísměnném výrobním provozu, znamená to nemalé roční náklady na pohonné hmoty ve výši 800 až 900 tisíc korun. Jakákoliv úspora v této oblasti má přímý vliv na rentabilitu investice vložené do vnitropodnikových logistických procesů. Našim zákazníkům nabízíme CNG řešení, při jehož realizaci je možno běžně uspořit okolo 50 % nákladů na pohonné hmoty."
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111