Na rozdíl od přestaveb benzinových motorů na alternativní pohon LPG nebo CNG, kde dochází při přepnutí z původního benzinového paliva na plyn - tedy 100% z jednoho druhu paliva na druhý, u systému Dieselgas je plyn pouze přidáván do nasávaného vzduchu a motor stále pracuje na naftu. Přidávání plynu do směsi zpracovávané motorem má efekt v rychlejším zapálení směsi, jejím dokonalejším prohoření, a tím účinějším využití energie paliva. Princip úspory spočívá zjednodušeně řečeno v tom, že díky přidání dalšího paliva do motorem nasávaného vzduchu stačí méně nafty, aby motor měl stejný výkon. Tím pádem je do válce vstřikována menší dávka nafty, která je doplněna levnějším plynem.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111