Na konci loňského roku zahájila skupina Volvo revizi své prodejní a servisní sítě Volvo Trucks a Renault Trucks v Evropě s cílem zlepšit hustotu servisní sítě a kvalitu služeb pro zákazníky v jednotlivých zemích. Na jejím základě bylo rozhodnuto o sloučení obou sítí v České republice s účinností od 15. března 2013.

V předchozí struktuře skupiny Volvo v Evropě fungovaly dvě samostatné sítě pro Volvo Trucks a Renault Trucks. V zemích, kde mají obě značky silné postavení na trhu, bude toto uspořádání zachováno. Na trzích, kde jedna nebo obě značky nemají dostatečně silné postavení, vidí skupina Volvo příležitost v jejich integraci. To zákazníkům přinese výhody v podobě silnější sítě a širší nabídky produktů z jednoho prodejního místa.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatit Logistiku
Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci