V nových vozidlech byly uplatněny důsledně prověřené a pečlivě sladěné technologie čištění výfukových plynů. Do všech motorů Euro VI konstruktéři zabudovali kombinaci řízené recirkulace výfukových plynů a selektivní katalytické redukce systému SCR. Nejdůležitější komponenty z hlediska dosažení požadovaných limitů škodlivin ve výfukových plynech jsou vstřikovací systém nafty typu Common Rail, chlazený a řízený systém EGR, dvojstupňové přeplňování a systém SCR s integrovaným oxidačním katalyzátorem a CRT filtrem. Motory dosahují stejné spotřeby nafty jako jejich předchůdci splňující normu Euro V/EEV, navíc se podstatně snížila spotřeba kapaliny AdBlue.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111