„Vedle výhodné polohy města Ostravy a nízkých nákladů na zřízení centra to byla především ověřená kvalita služeb a zkušený tým pracovníků, co nás vedlo k rozhodnutí zřídit naše další DHL Shared Service Centre právě v České republice,“ vysvětluje Larry Rosen. „Pro region je toto centrum jistě velmi zajímavé z pohledu nabídky nových pracovních pozic a svým mezinárodním zaměřením zároveň napomáhá budování samotné prestiže města.“

Centrum v Ostravě je nejnovějším z 5 celosvětových DHL Shared Service Centre, která sídlí v německém Kolíně nad Rýnem, v Malajsii v Kuala Lumpur, nizozemském Maastrichtu a také na Kostarice v San José. Cílem těchto center je zajištění maximální efektivity poskytovaných služeb a tím zajištění požadované kvality a úspor nákladů napříč všemi divizemi DHL.

„Ostravské centrum se může pochlubit nejen svým prvenstvím ve střední a východní Evropě, ale zároveň nejširší nabídkou služeb, které z jednoho centra dokážeme poskytovat. Nejedná se tedy jen o finanční služby, ale také o služby z oblasti IT, personalistiky a nákupu,“ říká Václav Kahánek, vedoucí DHL Shared Service Centre v Ostravě. „Jen za minulý rok jsme zdvojnásobili počet pracovníků v oblasti financí a plány počítají s dalším rozšiřováním.“

V současné době toto centrum v Ostravě poskytuje své služby sesterským společnostem v České republice, Slovinsku, Maďarsku, Polsku, Nizozemsku a na Slovensku.

Související