Citroën UK letos na jaře vyzval uživatele této sociální sítě, aby ve speciální aplikaci na Facebooku upravili doplňky a barvu vozu podle vlastních představ.

Ze 24 tisíc návrhů si pak uživatelé sociální sítě vybrali jednu vítěznou verzi. Byl jim vůz s výbavou VTR a s motorem o objemu 1,0 l, čtrnáctipalcovými litými koly, zatmavenými skly a černým lakem s výrazně červenými detaily interiéru.

"Při výrobě této limitované edice jsme museli použít nový způsob lakování vnitřních částí vozu. Šlo nám především o dosažení dokonalé kvality a zamezení možného otěru barvy z lakovaných dílů. Nalakovat plastové komponenty tak, aby splňovaly všechny požadavky, není jednoduchá záležitost. Především je třeba znát přesně jejich složení, což je zejména u recyklovaných plastů problematické. Na vývoji postupu lakování se podíleli naši kolegové z kolínské pobočky se zástupci výrobce barev a specialisty ze zkušebních laboratoří PSA,“ uvedla Martina Kholová, Project Manager PPO Group společnosti GEFCO.

Limitovaná edice C1 Connexion byla uvedena na britském trhu letos v září (za 9800 liber) a během provních dvou měsíců zaznamenala vynikající prodejní úspěch. Citroën UK si proto v Kolíně objednal druhou dodávku.

Související