Tento systém, zde nazývaný "RoRo" (Roll On Roll Off), se na první pohled podobá u nás známému systému RoLa, ovšem má některé výrazné odlišnosti, které z něho v souhrnu vytvářejí skutečně jedinečný unikát. Těchto odlišností je několik: v první řadě je to použití běžných, jen mírně upravených, plošinových železničních vozů, neboť díky indickému rozchodu 1676 mm a z něho plynoucímu velkorysému průjezdnému profilu není nutno zásadně omezovat výšku převážených nákladních automobilů. Druhým rozdílem, který vyplývá z poněkud jiných společenských zvyklostí zemí tzv. třetího světa, je to, že řidiči automobilů jsou přepravováni v kabinách svých vozidel (přičemž ani není nijak omezen jejich pohyb po železničních vozech...), a v soupravách tedy není řazen osobní vůz pro jejich přepravu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111