Jedna kampaň, dva cíle pro společnost GEFCO
- Udržovat image dobrého jména pomocí reklamního videa "Le Chef-d'oeuvre" (Mistrovské dílo), které poukáže na značku kreativním a přesvědčivým způsobem. Obraz dodavatelského řetězce GEFCO vstupuje do Louvru a získá více pozornosti než Mona Lisa! Toto krátké video bude k dispozici v televizi a na internetových stránkách předních ekonomických a finančních publikací po dobu pěti týdnů (od 19. září do 2. října a od 14. listopadu do 4. prosince 2011).

- Zviditelnit své jednotlivá odvětví nabízených služeb a prezentovat tři reklamní spoty, která obsahují vizuální kódování stránek www.gefco-business.net: "Le Commando" (Komando), "La livraison" (Dodání zboží), a " Le secret professionnel" (Obchodní tajemství).

Tato videa se objeví na všech webových stránkách v mediální plánu v roce 2011.

Silná přítomnost na webu
Nová verze stránek www.gefco-business.net, která používá jednodušší navigaci a bohatší obsah než ta předchozí, obsahuje pět videí se zaměřením na hlavní problémy, se kterými se setkávají klienti společnosti GEFCO v jejich podnikání.
Firemní webové stránky, www.gefco.net, byly opět vylepšeny. Představují strategii skupiny GEFCO jako významného subjektu v průmyslové logistice, která má pověst efektivního a odpovědného hráče v obchodní praxe.

V letošním roce bude GEFCO také na odborné mezinárodní sociální síti LinkedIn, kde bude prezentovat bannerové reklamy a stránky společnosti. GEFCO využívá tuto silnou síť, aby se mohlo zaměřit na své primární komunikační cíle, tj. vrcholoví manažeři velkých průmyslových podniků, oddělení nákupu a logistiky, atd.

Tento reklamní plán, který probíhá v 20 zemích, bude také prvním, který společnost GEFCO zahájí v Číně. Kampaň poběží na webových stránkách Hexun, které patří k vedoucím webovým stránkám v oblasti ekonomiky a financí v Číně.

Související