reklama
reklama
Rubrika / Editorial
3. 3.

Co mě napadá, když jedu po D6

Jezdím poměrně často kolem logistických a výrobních hal, bydlím totiž blízko dálnice D6 kousek od Prahy, a někteří mí známí v nich pracují. A...
29. 6. 2020

Udržet technologie pod kontrolou člověka

Koronavirová krize prokázala, jak moc jsou globální dodavatelské řetězce zranitelné. Je docela dobře možné, že některé firmy už nebudou chtít...
Aktuální vydání Logistiky

Logistika je odborný časopis mediálního domu Economia, který mapuje současnou praxi a vývoj v oblastech nákladní dopravy, skladování, distribuce, technologií a řízení dodavatelských řetězců v Česku i v zahraničí.

2. 3. 2020

Zodpovědnost, byrokracie a reality v Česku

Editorial Český trh průmyslových nemovitostí prochází podobným vývojem jako oblast rezidenčních realit. Poptávka výrazně přebíjí nabídku, takže ceny...
3. 2. 2020

Roboti do standardu

Nedostatek zaměstnanců, kteří by pracovali na nových a mnohdy i stávajících zakázkách, tlačí firmy k tomu, že zavádějí automatizaci také tam,...
19. 12. 2019

Digitalizace montoven a Logistiky

Poslední letošní vydání časopisu Logistika se nese v duchu nejvýraznějšího oborového tématu minulých let − digitalizace. Přestože se Česku...
7. 10. 2019

Odvrácená strana on-line prodeje

V dobách, kdy ještě nefungoval on-line prodej, byla logistika obchodníků postavená na přepravě a skladování větších jednotek, převážně palet....
3. 9. 2019

Prekérní poslední míle

Na veřejnosti se o tom příliš nemluví, ale mezi lidmi z přepravní branže je to horké téma. Transport a doručování (zejména balíků) ve městech je...
16. 7. 2019

Zelená kampaň, nebo ohleduplný život?

Studenti demonstrují za větší ochranu přírody a klimatu, strany zelených dostávají ve volbách čím dál víc hlasů a prosazují se mezi hlavní...
14. 5. 2019

Inspirativní konference

Ve všech oblastech podnikání se dnes rytmus života zrychluje a firmy zápasí s rostoucími požadavky na přesnost, kvalitu a včasnost dodání. Lékem...
2. 4. 2019

Technický buzzword bez rozšíření

Řada kritiků považuje výraz Průmysl 4.0 za "buzzword", tedy za odbornější módní termín, který lidé často používají k tomu, aby ohromili druhé....
1 2 3
reklama